Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Open het aspergeseizoen met Henri
U kent hem wellicht al: onze aspergesoep met verse Brabantse asperges. En we hebben onze uiterste best gedaan om deze vóór Pasen al voor u bestelbaar te maken. Die kunt u zó op de kaart zetten. Ook mooi op uw aspergekaart: asperges met de culinaire hollandaisesaus van Henri. Kent u deze heerlijke producten nog niet van ons? Vraag dan gratis een monsterverpakking aan.
Lees verder

Slow food: boeuf stroganoff, bourguignon
Al jaren maken we een fantashtische boeuf stroganoff, boeuf bourguignon en goulash, door iedereen gewaardeerd. Toch heeft dat ons niet belet deze gerechten nog verder te verbeteren. Nu garen we het vlees namelijk op nog maar 70 graden. Gedurende de hele nacht! Het resultaat is nóg malser vlees, met een rijke, volle smaak. Slow food ten top!
Lees verder

Kemper Kip als beste uit de test

De Consumentenbond heeft verschillende (consumenten) kipfilets getest op versheid, aanwezigheid van de bacteriën ESBL en campylobacter en tot slot het dierenwelzijn. De Bio+ kip, oftewel de kip van Kemper, kwam als beste uit de bus! Een mooi bewijs dat de goede zorg voor het dier ook echt een beter product oplevert.

Lees verder

Snertweer?

Eindelijk écht winter! Schaatsen onderbinden en gáán! En wat is er lekkerder in de koek & zopie dan opwarmen met een stevige kom erwtensoep met Livar spek? Dus verwen uw gasten (of ze nu schaatsen of niet) met een lekkere bak snert. (En check onze koek & zopie actie!)

Lees verder

Proost met Henri op het nieuwe jaar!

Met een Soup Rocks! soepcocktail tijdens de Horecava.

Met soep kunt u alle kanten op. Het is lekker als tussendoortje of bij de lunch. Of goedgevuld als maaltijdsoep. En wij hebben daar nóg een idee aan toegevoegd: De Soepcocktail!

Lees verder