Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Kalfsragout met Eco Fields biologisch kalfsvlees

Henri is altijd bezig met product- en receptverbeteringen. Om een product authentieker, diervriendelijker, of bijvoorbeeld 'clean label' te maken. Nog beter: alles tegelijkertijd! En zo heeft onze kalfsragout onlangs een grote verbetering ondergaan. Hij wordt nu namelijk gemaakt van drie sterren Beter Leven Eco Fields kalfsvlees.

Lees verder

Deli XL Pastasausactie!
Heerlijke, pure Italiaanse pastasauzen. Stuk voor stuk rijk gevulde toppers. Wat denkt u van een romige carbonarasaus of paddenstoelensaus, boordevol verse champignons en paddestoelen? Of probeer de quattro formaggi eens, met Gouda, Danish blue, mascarpone en grana padano. Met deze culinaire topsauzen kunt u alle kanten op!
Lees verder

Henri introduceert Ultraverse maaltijden op de Zorgtotaal
Henri biedt met de ultraverse maaltijd nu ook een smakelijke uitkomst voor de zorg. Uiteraard worden de nieuwe Ultraverse maaltijden volgens de waarden van Henri gemaakt en dat proef je!
Lees verder

Nieuw: rode wijnsaus
Vele, vele verzoeken ontvingen we. Of we een goede, verse rode wijnsaus wilden maken. Onze Mark Beniers ging aan de slag met accountmanager René de Lange en zij kwamen tot een prachtige, krachtige rode wijnsaus.
Lees verder