Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Nieuwe zomerprijslijst
Het wordt langzaamaan weer wat warmer: de lente kondigt zich aan. En aangezien wij met het seizoen meekoken, verandert ook onze kaart. Zorg dat je weer helemaal up-to-date bent en download hier direct de prijslijst. 

Lees verder

Nieuwe prijslijst
We hebben per 6 februari onze verkoop adviesprijzen aangepast. Download hier de prijslijst. 

Lees verder

Inspiratiesessie: voor maaltijden met impact
Ontdek de impact met Henri!
Henri nodigt je uit voor een inspiratiesessie waarin je samen met ons culinaire team duikt in onze nieuwste producten. Ontdek hoe onze producten jouw gerechten eenvoudig naar een hoger niveau tillen. Leer slimme technieken en krijg tips om overtuigend te communiceren met jouw gasten. Mis deze kans niet om jouw menu een duurzame upgrade te geven!
Lees verder

Download het winterassortiment 22/23
Met de komst van de herfst gaan wij naar ons herfst/winterassortiment. Dat betekent dat onze rijkgevulde, stevige erwtensoep er weer is. Maar ook onze pompoensoep en natuurlijk de stamppotten. Én de hazenpeper van gestoofde haas van Hollands Wild. 

Lees verder

Blog: minder waste
Vanaf vandaag start de Verspillingsvrije Week. Niemand wil voedsel verspillen. Niet alleen omdat het geld kost. Je hebt er ook tijd en moeite ingestoken. En buiten dat, het is natuurlijk ook gewoon belangrijk; prettiger voor je geweten en beter voor de planeet. Er zijn best wat oplossingen om je waste tegen te gaan. Naast efficienter werken kan je je creativiteit inzetten. We hebben wat denkrichtingen op een rijtje gezet: doe er je voordeel mee!
Lees verder