Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Update prijslijst 22-2-21
Vanwege de sluiting van de horeca, hebben wij helaas ons horeca assortiment ook weer enigszins in moeten krimpen, net als tijdens de vorige lockdown. Het grootste deel is gewoon voorradig en deze producten kan je dus bestellen bij je groothandel. Een klein aantal producten maken wij tot nader order alleen nog op bestelling. Download hier direct de laatste versie van de prijslijst, of lees verder wat de precieze wijzigingen zijn.
Lees verder

Nieuw! Thema proefpakketten
Om jullie in dit vrijwel beursloze tijdperk toch te kunnen voorzien van inspiratie, hebben we een paar proefpakketten samengesteld.
In het proefpakket zitten verschillende producten van Henri, met receptideeën wat je er mee kunt doen. Wil je een keer iets proberen? Vul dan het contactformulier in, en geef meteen aan hoe je de producten wilt ontvangen.
Lees verder

Winterassortiment vanaf 28-9-20
Met de komst van de herfst dus van het herfst/winterassortiment hebben wij ook een aantal wijzigingen doorgevoerd in onze prijslijst.

Update 27-10-20: De Biologische Quinoa naturel is helaas niet meer voorradig ivm de sluiting van de horeca. Dit product kan nog wel bij ons besteld worden per charge.

Download hier direct de laatste versie. 
Lees verder

Download de

Download & print het Kerstmenu

Dat is handig! Download het Kerstmenu, print het en klaar! Wilt u aanpassingen maken? Neem contact met ons op - dan passen we het voor u aan!
 
 
Lees verder

Henri op de Horecava
Verdien tijd en geld met je menukaart - en win! Te weinig handjes in de keuken? Wil je een beter rendement? Waste terugdringen? HENRI is de kok voor de chef. Kom langs op de Henri stand in de Foodhal (07.114) en ervaar hoe Henri jou kan ontzorgen. Neem je menukaart mee, dan kijken we hoe dat kan - en dan maak je meteen kans op een kookboek!
 
 
Lees verder