Menu
Contact met Henri

Nieuws

Steun Team Henri voor Alpe d'HuZes

Vorig jaar nam Ad van Olphen, onze directeur, deel aan de Alpe d’HuZes. Hij verloor vrienden en familie aan kanker, en besloot voor hen de Alpe d’Huez te trotseren. Om hen te herdenken en te eren, en daarnaast geld op te halen ten behoeve van het KWF. Ons bedrijf steunde zijn prestatie door op en onder de berg te helpen met de catering: zowel met een team van 5 man als met héél veel heerlijks om de sporters en hun supporters te voeden en hen letterlijk energie te geven.

Tijdens de Kerstspeech haalde Ad zijn verhaal aan, en vertelde hoe hij geroerd was door de enorme steun vanuit de medewerkers van Henri. Dankzij deze hartverwarmende speech werden er een aantal mensen aangestoken om óók de berg te gaan bedwingen. En zo werd Team Henri geboren.
 
Iedereen kent wel iemand met kanker in zijn eigen familiekring. Ook binnen ons bedrijf hebben we klappen gekregen. Zo heeft Ton van de TD huidkanker. En Mieke van de verkoop binnendienst moet vechten tegen melanoomkanker. 
 
Er is 1 miljard nodig is om van kanker een chronische ziekte te maken. 
Zet dat bedrag tegenover het bedrag wat het redden van de banken heeft gekost… dan moet dit toch te doen zijn?!
 
Inmiddels is er voor Team Henri een benefietavond georganiseerd, waarbij meer dan 3.800 euro is opgehaald. Maar dat is nog niet genoeg! Daarom willen we u vragen uw steentje bij te dragen. Samen gaan we voor die 1 miljard!
Het maakt niet uit of u Ad, Jöran, Marty of Kelly een warm hart toedraagt. We hebben 1 rekening geopend en verdelen het geld over hen en team Henri: NL91ABNA0431192634
 
U ontvangt van ons een bevestiging van uw gift, die u nodig heeft voor uw administratie. U kunt, zoals u waarschijnlijk weet, namelijk uw bijdragen aan goede doelen (met ANBI registratie) aftrekken bij de belasting.

Kijk nog even de beelden terug van de catering vorig jaar:
 
 
Onze leverancier: Eco Fields
Op een nieuwe manier stad en platteland dichter bij elkaar brengen. De smaak van wat de natuur te bieden heeft, met eerlijke producten. Met een duurzame bedrijfsvoering die respect heeft voor dier en milieu - dat is in het kort waar Eco Fields voor staat. En Henri ook!
Lees verder

Stroganoffsaus gedemonteerd

Convenience en culinary art. Een tegenstelling? Zeker niet! Elke maand leeft Gianfranco Chiarini zich uit met één van onze gerechten. Voor deze foto is Gianfranco geïnspireerd door onze stragnoffsaus. Hij demonteerde de saus tot de ingrediënten, en componeerde er een gerecht van met Eco Fields kalfsvlees.

Lees verder

Verantwoord Lekker van Henri
Omdat het beter is voor het milieu. Om dieren een beter leven te geven. Of omdat uw gast precies wil weten hij eet. Redenen genoeg om te kiezen voor duurzaam.
Henri koos voor supervers, verantwoord lekker vlees om er met veel toewijding, heerlijke gerechten van te maken: 900 grams verpakkingen met vlees van Eco Fields, Kemper en Livar.
Lees verder

De nieuwe kalfsragout
Henri is altijd bezig met product- en receptverbeteringen. Om een product authentieker, diervriendelijker, of bijvoorbeeld 'clean label' te maken. Nog beter: alles tegelijkertijd. En zo heeft onze kalfsragout onlangs een grote verbetering ondergaan. Hij wordt nu namelijk gemaakt van drie sterren Beter Leven Eco Fields kalfsvlees.
Lees verder

Juli: een zomers gerecht in Michelin style
Convenience en culinary art. Een tegenstelling? Zeker niet! Elke maand leeft Gianfranco Chiarini zich uit met één van onze gerechten. Of twee, zoals deze keer voor de maand juli: de tagliatelle naturel en de quattro formaggisaus
Lees verder