Menu
Contact met Henri

Nieuws

2013: een jaar om aan te pakken!

We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat creatieve tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
We zouden het bijna vergeten: de beste wensen voor u en uw bedrijf! Dat we dit jaar samen weer mooie dingen mogen beleven, op naar een goede omzet voor u en vele tevreden gasten. Wij hebben wat tips voor u hoe u deze kunt bereiken.
 
Het zal nog steeds geen gemakkelijk jaar worden. Dus er wordt van u (en van ons) veel van uw creativiteit gevraagd. Zoek het niet (meer) in kostenbesparing op inkoopkant. De inkoop van uw ingredienten is meestal niet het grootste deel van uw inkoop. Meestal zijn personeelskosten een veel hogere post. Wilt (of kunt) u daar niet in snijden, kijk dan naar creatieve manieren om gasten te trekken.
 
Waar is die naar op zoek? Naar value for money, dat is het sleutelbegrip. Hij hoeft niet persé veel voor weinig, maar wil goed eten en drinken voor een goede, redelijke prijs.
Succesconcepten vindt u bijvoorbeeld in de Foodinspiration magazines. Maar ga ook eens op pad: maak een trendtour door Amsterdam of Londen. U vliegt daar tegenwoordig voor heel weinig geld naar toe. Maar u hoeft het niet ver te zoeken. U kunt ook een goedlopend bedrijf in uw omgeving bezoeken en kijken hoe het er aan toegaat. Wat doen zij anders? Wat staat er op de kaart? Hoe gaat men met de gasten om?
 
Nog een tip: gebruik de social media. Maak een facebookpagina aan, zo blijft u onder de aandacht van uw fans. Op pinterest doet u inspiratie op en laat u uw menu zien. Ook foursquare biedt mogelijkheden voor de horeca. Een leuke actie stuurt u de wereld in via twitter.
 
Uiteraard mag u ons ook uitvragen. Onze accountmanagers Joran, Rene en Hans zien heel veel succesvolle bedrijven tijdens hun werk. Onze directeur Ad weet alles over trends in binnen- en buitenland. En uw kunt uw vragen over social media terecht bij Felice van onze marketingafdeling. U vindt ons ook allemaal op de horecava, stel gerust uw vragen!
 
 
 
Henri en Alpe d'HuZes 2015
Henri zet zich maar al te graag in voor goede doelen. We doen voor derde keer mee aan de Alpe d'HuZes actie. Onze directeur, Ad van Olphen, is in 2013 voor het eerst de berg op gegaan. Hij kreeg zoveel steun van zijn medewerkers dat er vorig jaar een compleet Henri Team ontstaan is. Daarnaast zorgen we dat alle vrijwilligers en fietsers goed én lekker kunnen eten op de berg. 
Lees verder

De lente begint met verse asperges!
Het is weer lente! En daar horen verse asperges bij. Natuurlijk maken wij daar bij Henri heerlijke soep van. Onze aspergesoep was al super, maar we hebben hem toch verder verbeterd. Nog lekkerder en een mooier mondgevoel. Henri’s gebonden romige soep met verse asperges van het Brabantse land, bestelt u NU bij uw groothandel.
Lees verder

Nieuw, nieuw, nieuw!
Wij laten u graag kennis maken met de voedzame graansoort bulgur, die geweldig cobineert met onze nieuwe, verrassende en vegetarische wortel'gehakt'balletjes.
Lees verder

Natuurlijke Lamstajine
Hebt u onze heerlijke Lamsschotel al eens geproefd? Met de unieke smaaksensatie van Polderlam. Lamsvlees dat is grootgebracht door de natuur zelf. 100% natuurlijk en 100% smaak. Polderlammeren grazen op de groene weiden van Nederland en Engeland. De lammeren genieten dagelijks van een grote variatie planten, kruiden en mals gras. Deze gezonde en gevarieerde voeding zorgt voor de unieke smaak van het vlees.
Lees verder

HorecaEvenTT 2015
Het jaarlijkse HorecaEvenTT in de TT Hallen in Assen is van start. Van maandag 9 tot en met woensdag 11 februari is Henri van de partij. U gaat toch ook naar dé vakbeurs van het noorden op zoek naar inspiratie, opdoen van nieuwe ideeën en het ontdekken en vooral proeven van nieuwigheden. Ontmoet ons in de Henri stand 2120 en in stand 3400 van Deli XL.
Lees verder